Przeczytaj opinie Klientów na temat zakupionej przez nich biżuterii PASIÓN oraz jakości obsługi Klienta. A jeśli właśnie dokonałaś/-eś zakupów w eSklepie, będę Ci ogromnie wdzięczna za pozostawienie tutaj Twojej opinii.
Publicznej OCENY możesz dokonać logując się do Mojego Konta, gdzie znajdziesz link do działu Moje Opinie, a w nim listę wszystkich zakupionych przez siebie produktów. Tutaj masz możliwość wystawienia oceny: pozytywnej, neutralnej lub negatywnej każdego z zakupionych przez siebie produktów. Ocenie powinien towarzyszyć krótki komentarz (max 200 znaków) - tekst uzasadniający Twoją ocenę. Ocena zakupionego produktu powinna dotyczyć: ogólnej satysfakcji z zakupionego produktu, estetyki projektu, jakości jego wykonania, a także jakości obsługi Klienta.
Wydawane oceny powinny być szczere i obiektywne, jednakże jeśli z jakichś powodów nie jesteś zadowolona z produktu lub obsługi - przed wystawieniem neutralnej czy negatywnej oceny skontaktuj się w pierwszej kolejności ze mną. Zależy mi bowiem przede wszystkim na Twojej pełnej satysfakcji z biżuterii, która ma sprawiać Ci czystą radość!
Wszelkie uwagi wysyłaj na adres: info@pasion.com.pl