regulamin
Zapoznaj się z Regulaminem, który zawiera zasady korzystania z całego serwisu internetowego PASIÓN, w tym warunki składania zamówień on-line i korzystania z możliwości interaktywnych Mojego Konta. Pamiętaj, że zakup biżuterii lub aktywność w jakiejkolwiek części serwisu oznacza Twoją akceptację niniejszego Regulaminu w całości.
REGULAMIN SERWISU PASIÓN
§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Niniejszy Regulamin jest podstawą prawną normującą zasady korzystania z całego serwisu internetowego PASIÓN, znajdującego się pod domeną www.pasion.com.pl, należącego do firmy PASIÓN Magdalena Wysocka z siedzibą w Warszawie 02-806, ul. Rybitwy 6/13, NIP: 9521783877, REGON: 145816999
- Zawartość serwisu internetowego PASIÓN - jego struktura, grafika, logotyp firmy i marki, treści i artykuły merytoryczne, zdjęcia ilustracyjne oraz produktowe stanowią własność firmy PASIÓN Magdalena Wysocka oraz podlegają ochronie prawnej zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. z 2000r., Nr 80, poz. 904, z póź. zm.).
- Wszystkie znaki towarowe, w szczególności nazwa i logo firmy są znakami towarowymi będącymi prawną własnością firmy PASIÓN Magdalena Wysocka.
- Żadna część merytoryczna czy graficzna (artykuły, treści, zdjęcia, grafika) nie może być rozpowszechniana w publikacjach drukowanych, elektronicznych oraz internetowych bez zgody właściciela PASIÓN.
- Warunkiem korzystania z serwisu PASIÓN, w szczególności składania zamówień i korzystania z możliwości interaktywnych Mojego Konta, jest uprzednia akceptacja wszystkich zasad niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie Użytkownika do ich należytego przestrzegania.
- Użytkownik akceptuje wszystkie zasady Regulaminu poprzez Rejestrację w serwisie www.pasion.com.pl lub/i złożenie zamówienia.
- Z serwisu PASIÓN, w szczególności z prawa do zawierania umów sprzedaży, może korzystać każda osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych i zarejestrowana w serwisie PASIÓN.
§ 2 DEFINICJE
- PASIÓN - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, reprezentujaca i zarządzająca firmą PASIÓN Magdalena Wysocka.
- eSklep - sklep internetowy należący do firmy PASIÓN Magdalena Wysocka, znajdujący się na stronach serwisu internetowego pod domeną www.pasion.com.pl.
- Produkt - biżuteria autorska zaprojektowana i wykonana przez projektantów PASIÓN, oferowana na sprzedaż w sklepie internetowym PASIÓN.
- Użytkownik - osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z serwisu internetowego PASIÓN.
- Użytkownik zarejestrowany - użytkownik, który dokonał rejestracji w serwisie internetowym PASIÓN, posiada swój własny login i hasło oraz dostęp do wszystkich interaktywnych opcji Mojego Konta.
- Klient - Użytkownik Zarejestrowany, który złożył zamówienie (lub ma taki zamiar) w sklepie internetowym PASIÓN.
§ 3 PRODUKTY
- Wszystkie wzory biżuterii przedstawionej na stronach serwisu internetowego www.pasion.com.pl są własnością firmy PASIÓN Magdalena Wysocka i nie wyraża się zgody na ich powielanie lub kopiowanie. Wszystkie wzory biżuterii PASIÓN podlegają ochronie prawa autorskiego.
- Produkty będące biżuterią są produktami nowymi i wolnymi od wad. Każdy z nich ma swój szczegółowy opis w eSklepie dotyczący wymiarów, materiałów i kamieni, z jakich został wykonany. Opisy poszczególnych modeli biżuterii są zlinkowane z opisami kamieni naturalnych, które zostały użyte w poszczególnych projektach. Klient, przed dokonaniem zakupu, powinien obowiązkowo zapoznać się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi produktu umieszczonymi w serwisie PASIÓN.
- Złożenie zamówienia traktowane jest jako akceptacja wszystkich informacji opisowych całego produktu i jego składowych.
- W ofercie Pasión znajdują się produkty:
a. Produkty unikatowe - pojedyncze egzemplarze niepowtarzalnych modeli biżuterii,
b. Produkty w niewielkich seriach - egzemplarze wykonywane w kilku sztukach,
c. Produkty dodatkowe objęte ceną zakupu produktów wymienionych w pkt. 4a i 4b - dla Klientów nowych oraz uczestniczących w programie lojalnościowym,
d. Produkty na zamówienie - biżuteria wykonana na specjalne zamówienie Klienta.
- Każdy z produktów wymienionych w punkcie 4 (a, b, c, d) jest wykonany ręcznie, stąd jest niepowtarzalny i odróżnia się znacznie lub nieznacznie od innych, pozostałych modeli biżuterii PASIÓN. Dotyczy to także elementów składowych biżuterii PASIÓN. Każdy kamień jest niepowtarzalny i nigdy nie będzie identyczny z drugim o tej samej nazwie, szlifie i kolorze.
- Zdjęcia wszystkich produktów zostały wykonane z należytą starannością w celu oddania jak największej ilości szczegółów w wyglądzie biżuterii i odwzorowania jej rzeczywistego wyglądu - w szczególności kolorów, połysku, wzoru i formy. Zdjęcia są zatem integralną częścią opisu produktu. Ewentualne różnice pomiędzy zdjęciem a rzeczywistym produktem mogą wynikać z indywidualnych ustawień
każdego z komputerów (np. kolor towaru, proporcje i wielkość produktu może być różna na różnych monitorach) i nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego produktu.
§ 4 CENY
- Ceny wszystkich produktów PASIÓN podawane są w polskiej walucie (złoty polski - PLN), są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.
- PASIÓN ma prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie eSklepu, w szczególności
do przeprowadzania akcji promocyjnych.
- Ceny każdego produktu są wiążące w chwili dla Klienta w chwili otrzymania przez niego wiadomości e-mail o złożeniu Zamówienia. PASIÓN nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości e-mail o złożeniu zamówienia z powodów od niej niezależnych, np. podanie błędnego adresu e-mail, trafienie wiadomości do spamu. Szczegóły złożonego zamówienia dostępne są również w profilu Klienta MOJE KONTO/MOJE ZAMÓWIENIA w eSklepie.
- Produkty dodatkowe są możliwe do nabycia dla Klientów nowych (pierwszy raz dokonujących zakupu w eSklepie) bądź Klientów, których suma wszystkich zamówień w eSklepie wyniosła minimum 1500 PLN brutto (sumowane są wszystkie zakupy, których dokonał Klient od momentu pierwszego zamówienia w PASIÓN).
§ 5 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- PASIÓN prowadzi sprzedaż biżuterii poprzez eSklep znajdujący się na stronach www.pasion.com.pl. PASIÓN nie prowadzi sprzedaży w siedzibie firmy, gdzie znajduje się wyłącznie biuro i pracownia.
- Warunkiem dokonania zakupów biżuterii w eSklepie jest prawidłowe zarejestrowanie się w serwisie, następnie wypełnienie formularza zamówienia (wszystkie obowiązkowe rubryki zgodnie ze stanem rzeczywistym) oraz dokonanie płatności za zamówione produkty.
- Wskazówki dotyczące przeprowadzenia prawidłowej transakcji w sklepie internetowym PASIÓN znajdują się w dziale ZAKUPY ON-LINE.
- Zamówienia można składać całodobowo, jednakże czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy przesłanych przez Klienta na konto PASIÓN w dniu roboczym od 9 - 17.00 (tj. pn. - pt. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli potwierdzenie płatności dotarło do PASIÓN w dniu świątecznym lub po godz. 17.00, zostanie ono zrealizowane w pierwszym, najbliższym dniu roboczym.
§ 6 ZMIANA LUB REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- W razie braku możliwości realizacji zamówienia już opłaconego, PASIÓN zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia (z powodu braku dostępności towaru), o czym niezwłocznie poinformuje Klienta. W momencie, gdy Klient nie zadeklaruje chęci zakupu innego produktu, PASIÓN odeśle, tak szybko, jak będzie to
możliwe, pieniądze Klienta na konto, z którego płatność została nadesłana.
-
Klient może wycofać złożone
zamówienie lub
wprowadzić do niego zmiany tylko do momentu, aż otrzyma email z informacją o wysyłce zamówienia na podany w formularzu adres (jest to czas analogiczny do terminu realizacji zamówienia).
- Wycofanie lub zmiana zamówienia może nastąpić tylko w formie pisemnej - tj. w formie maila wysłanego pocztą elektroniczną na adres eshop@pasion.com.pl.
- Zamówienia nie można zmienić lub wycofać w przypadku biżuterii wykonywanej na indywidualne zamówienie Klienta.
§ 7 PŁATNOŚCI
- Klient przesyła równowartość złożonego zamówienia bezpośrednio na konto PASIÓN za pomocą: ePrzelewu - czyli systemu szybkich płatności elektronicznych Płatności24, Bliku, karty kredytowej lub przelewu bezpośrednio na konto PASIÓN.
- Nie jest możliwe wysłanie zamówienia przez PASIÓN bez jego wcześniejszego opłacenia.
- Po przesłaniu płatności jedną z wyżej wymienionych metod, w ciągu kilku minut Klient otrzymuje email z potwierdzeniem otrzymania płatności przez PASIÓN za zamówione produkty.
§ 8 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- PASIÓN realizuje zamówienie niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty od Klienta na konto bankowe. Klient informowany jest o tym fakcie w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN.
- Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie i liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie PASIÓN (tj. w dniu roboczym pn. - pt., 9 - 17.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli potwierdzenie płatności dotarło do PASIÓN w dniu świątecznym lub po godz. 17.00 - czas realizacji liczony jest od pierwszego, najbliższego dnia roboczego.
- Czas realizacji jest to czas liczony w dniach roboczych potrzebny na fizyczne wykonanie produktu (jeśli nie jest on w pełni gotowy) lub przygotowanie go do wysyłki i jej nadanie/wysyłka. Jeśli Klient złożył zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji - zostanie ono zrealizowane zgodnie z najdłuższym czasem realizacji i wysłane łącznie, w jednej przesyłce. Czas dostawy (kurier) nie jest wliczony do terminu realizacji.
- Do każdego zamówienia, w dniu zaksięgowania płatności, PASIÓN wystawia i załącza paragon fiskalny lub fakturę VAT. Jeśli zamówienie wysyłane jest jako prezent do bliskiej osoby Klienta, PASIÓN na jego życzenie wysyła osobno dowód sprzedaży na adres Klienta.
- Klient zobowiązany jest do zachowania dowodu sprzedaży przez okres co najmniej 2 lat od daty zakupu. Wskazane jest zrobienie skanu lub kserokopii paragonu (niekiedy tusz na paragonach blednie).
- O dokonaniu przez PASIÓN wysyłki zamówionych produktów, Klient jest informowany w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN.
- Oczekiwany czas dostawy przesyłki kurierskiej wynosi 1-2 dni robocze od dnia jej nadania.
- Przy realizacji zamówień specjalnych PASIÓN zastrzega sobie możliwość opóźnienia w ich realizacji ze względu wydłużony czas dostawy kamieni lub innych materiałów, o czym klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
§ 9 PRZESYŁKA ZAMÓWIENIA
- PASIÓN, dla bezpieczeństwa biżuterii, wysyła zamówienia na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- O nadaniu przesyłki Klient jest natychmiastowo informowany w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN.
- Przesyłka kurierska powinna dotrzeć do Klienta następnego dnia roboczego po dniu jej nadania.
- Kurier doręcza przesyłkę w dniu roboczym tj. od pn. do pt. w godz. 9.00-18.00. Jeżeli Kurier nie zastanie Klienta, pozostawi awizo lub skontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu ustalenia doręczenia przesyłki w innym dniu o konkretnej godzinie.
- PASIÓN nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy oraz nie może zagwarantować, iż nastąpi telefoniczny kontakt ze strony kuriera w momencie, gdy nie zastanie on Klienta pod wskazanym w formularzu adresem. Za umówienie się bezpośrednio z Klientem na konkretny dzień i godzinę odbioru przesyłki oraz ewentualne opóźnienia w jej doręczeniu odpowiedzialny jest kurier.
- Zamówienia z adresem odbiorcy poza granicami Polski mogą być wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej - priorytetową poleconą przesyłką.
§ 10 KOSZTY TRANSPORTU
- Koszty transportu przesyłki z zamówioną biżuterią PASIÓN na terenie Polski i poza granice Polski pokrywa Klient.
- Koszt transportu kurierskiego zamówionych produktów niezależnie od ich ilości na terenie Polski - wynosi 20 PLN brutto, poza granice Polski - 70 PLN brutto.
- Koszty transportu zamówionych produktów wysyłane zagranicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej wynoszą 25 PLN brutto.
§ 11 ODBIÓR PRZESYŁKI KURIERSKIEJ
- W czasie odbioru przesyłki kurierskiej Klient przed podpisaniem dokumentu odbioru przesyłki zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki z zamówioną biżuterią PASIÓN.
- Zamówione produkty powinny być zapakowane w kopertę bąbelkową lub tekturowe pudełko wypełnione specjalnym, foliowym wypełnieniem zabezpieczającym przed uszkodzeniami w czasie transportu. Czasami przesyłka opakowana jest dodatkowo w firmową kopertę kurierską.
- Nawet jeśli przesyłka dotarła do Klienta w stanie nienaruszonym, jest on zobowiązany do jej otworzenia w obecności doręczyciela. W środku koperty/pudełka powinno znajdować się oryginalne opakowanie PASIÓN, a w nim zamówiona przez Klienta biżuteria w stanie idealnym.
- Jeśli cokolwiek budzi wątpliwości Klienta: opakowanie jest uszkodzone lub naruszone poprzez otwarcie, opakowanie zewnętrzne lub wewnętrzne nie pochodzi z firmy PASIÓN, zawartość przesyłki jest uszkodzona bądź niezgodna z zamówieniem - należy kategorycznie nie przyjmować doręczonej przesyłki. Natychmiast, w obecności doręczyciela należy spisać protokół szkód lub braków, i niezwłocznie - tj. w dniu dostawy - skontaktować się z PASIÓN drogą elektroniczną eshop@pasion.com.pl, opisując zaistniałą sytuację.
- Gdy kontakt ze strony Klienta nie nastąpi w dniu dostawy, uznaje się, że zawartość przesyłki została dostarczona zgodnie z umową.
- Sporządzenie protokołu odbioru spisanego w obecności doręczyciela stanowi podstawę do przyjęcia i uznania reklamacji.
- Jeśli Klient przyjął i pokwitował przesyłkę bez jej wcześniejszego sprawdzenia - ryzyko uszkodzenia jej zawartości lub jakichkolwiek braków przechodzi na Klienta w momencie pokwitowania jej odbioru.
- Jeśli odbiór przesyłki przez Klienta nie nastąpi w ciągu 10 dni roboczych, a zamówiona biżuteria wróci w tym czasie do PASIÓN, uznaje się, iż Klient odstąpił od umowy sprzedaży. Tym samym, w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwrotu przez PASIÓN, Klient otrzyma zwrot pieniędzy za zamówione, ale nieodebrane produkty. Koszt transportu nie jest zwracany.
§ 12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYMIANA lub ZMIANA ROZMIARU
- Każdemu Klientowi w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, z wyłączeniem przypadków, o których mowa w § 12 pkt. 14.
- PASIÓN gwarantuje także w ciągu 14 dni prawo wymiany produktu, bezpłatne jednorazowe powiększenie lub pomniejszenie produktu (dotyczy to pierścionków, naszyjników i bransolet) względem pierwotnego wymiaru podanego w opisie produktu (jeśli jest to fizycznie możliwe przy danym projekcie).
- Prawo do wymiany produktu na inny w tej samej cenie (lub w innej cenie, po dopłaceniu różnicy przez Klienta lub zwrotu nadwyżki przez PASIÓN) następuje po wyrażeniu pisemnej zgody (wysłanej via e-mail) przez PASIÓN. Oddawany produkt nie może być użytkowany, uszkodzony, nosić śladów przymierzania, powinien być czysty i wolny od jakichkolwiek wad.
- Prawo do zmniejszenia lub powiększenia rozmiaru produktu względem pierwotnych wymiarów podanych w opisie produktu przysługuje Klientowi nieodpłatnie tylko jeden raz dla danego produktu. Usługa ta może zostać przeprowadzona tylko i wyłącznie dla produktów, u których zarówno projekt, jak i konstrukcja biżuterii, pozwalają na to. PASIÓN zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania takiej usługi, gdy istnieje ryzyko, iż konstrukcja, kamienie, kruszec lub projekt biżuterii w ujęciu całościowym zostałyby znacznie naruszone lub uszkodzone. Wszystkie ustalenia dotyczące zmian w wielkości biżuterii muszą zostać ustalone pomiędzy Klientem a PASIÓN w formie pisemnej.
- Produkt zmniejszony lub powiększony nie może zostać zwrócony lub wymieniony.
- Aby odstąpić od umowy sprzedaży Klient w ciągu 14 dni musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży i wysłać je drogą elektroniczną na adres eshop@pasion.com.pl lub pocztą na adres siedziby firmy. Oświadczenie należy wydrukować, podpisać i załączyć do przesyłki ze zwracanymi produktami. Zwrot produktu może nastąpić pod warunkiem, że produkt jest oryginalnie opakowany, nie posiada żadnych śladów użytkowania, przymierzania lub jakiegokolwiek naruszenia, usterek czy wad.
- Klient, który ma zamiar odstąpić od umowy, wymienić lub zmienić rozmiar produktu obowiązany jest ustalić szczegóły z PASIÓN drogą elektroniczną (eshop@pasion.com.pl) a następnie wysłać zakupioną przez siebie biżuterię na swój koszt na adres siedziby PASIÓN z dopiskiem „ZWROT", „WYMIANA" lub „ZMIANA ROZMIARU".
- Przesyłka, w której znajduje się zwracana, reklamowana, wymieniana lub pomniejszana/powiększana biżuteria musi zawierać odpowiednie zabezpieczenia transportowe (styropian, foliowe wypełnienie lub odpowiednie opakowanie chroniące biżuterię przed zniszczeniem w czasie transportu), oryginalne opakowanie, dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- PASIÓN ma prawo nie przyjąć przesyłki, która nie spełnia wymogów bezpiecznego transportu opisanych w pkt. 7, § 12 i tym samym odmówić zwrotu wartości biżuterii pod rygorem niespełnienia niezbędnych warunków do odstąpienia od umowy sprzedaży.
- Przesyłka będąca „zwrotem" nie może być wysłana „za pobraniem" lub na koszt PASIÓN.
- Klient jest zobowiązany do posiadania potwierdzenia nadania przesyłki - przesyłka zwrotna musi być zatem listem poleconym lub przesyłką kurierską.
- PASIÓN nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcie przesyłki w czasie transportu.
- Po otrzymaniu przesyłki z biżuterią oraz dodatkowymi załącznikami wymienionymi w pkt. 7 niniejszego paragrafu, PASIÓN w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odeśle jej równowartość pomniejszoną o koszty przesyłki kurierskiej na konto Klienta, z którego nastąpiła płatność lub do którego przypisana jest karta kredytowa. Koszty transportu poniesione przez Klienta w momencie zwracania produktu - nie są zwracane przez PASIÓN.
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i tym samym zwrotu zakupionej biżuterii PASIÓN, jeśli została ona wykonana na jego specjalne zamówienie (wszystkie produkty objęte 3, 5, 10 lub 15-dniowym terminem realizacji), opatrzona wykonanym specjalnie dla niego znakiem lub grawerem, a także jeśli została ona na jego życzenie zmniejszona lub powiększona.
§ 13 GWARANCJA i REKLAMACJE
- Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym PASIÓN podlega 12-miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia produktu Klientowi. Produkt, w którym podczas normalnego użytkowania, pojawiły się wady produkcyjne, podlega bezpłatnemu serwisowi gwarancyjnemu.
- Każdorazowo, gdy produkt nie jest zgodny z umową, nie spełnia oczekiwań Klienta lub jest wadliwy, należy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub po odkryciu wady skontaktować się z PASIÓN wysyłając maila na adres eshop@pasion.com.pl z informacją na ten temat. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne nastąpi w ciągu 5 dni roboczych i będzie zawierać ofertę naprawy, wymiany lub zwrotu poniesionych przez Klienta kosztów.
- Wadliwy produkt należy dostarczyć na koszt Klienta na adres siedziby PASIÓN z dopiskiem „REKLAMACJA".
- Przesyłka oraz reklamowana biżuteria muszą koniecznie spełniać wymagania opisane w pkt. 2, 5-11 § 12 (ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYMIANA lub ZMIANA ROZMIARU).
- Produkt podlegający serwisowi gwarancyjnemu zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt PASIÓN w ciągu 10 dni roboczych.
- W przypadku braku możliwości naprawy (np. brak części lub elementów wymiennych), Klient może wymienić dany produkt na inny w tej samej cenie lub po opłaceniu różnicy w cenie innego produktu. Jeśli nie istnieje taka możliwość, Klient otrzymuje zwrot kosztów poniesionych przy zakupie danego produktu pomniejszony o koszt przesyłki kurierskiej.
- Uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, zdarzenia losowe, rozbicie kamieni lub pereł, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, zarysowania) lub z powodu nieprzestrzegania 6 ZASAD PIELĘGNACJII BIŻUTERII (silne zabrudzenia, czernienie metali, matowienie) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji. Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.
- Reklamację wynikającą z braku doręczenia przesyłki można składać dopiero po upływie 3 dni roboczych od dnia otrzymania maila z potwierdzeniem wysyłki zakupionych produktów. Kurier, który nie zastał Klienta pod adresem podanym w zamówieniu, mając numer telefonu komórkowego Klienta, powinien skontaktować się z nim w pierwszym dniu niemożności dostarczenia przesyłki. Jednakże, gdy minęły 3 dni robocze i nikt nie skontaktował się z Klientem w celu doręczenia przesyłki, Klient obowiązany jest zawiadomić PASIÓN o tym fakcie.
- Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, reklamacja dotycząca jego uszkodzeń musi zostać zgłoszona najpóźniej w dniu odbioru przesyłki. Klient musi sporządzić protokół z opisem szkody w transporcie oraz opatrzyć go podpisem własnym i osoby doręczającej przesyłkę. Reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie wykonane bez protokołu podpisanego przez odbiorcę oraz doręczyciela, nie będą rozpatrywane.
- Gdy reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona (np. przesyłka została przez Kuriera zgubiona lub zniszczona) - Klient otrzyma zwrot całości pieniędzy wpłaconych na rzecz PASIÓN na konto, z którego nastąpiła płatność lub do którego przypisana jest karta kredytowa.
- Reklamacje z tytułu różnicy w wyglądzie produktu na zdjęciu i w rzeczywistości wynikające z ustawień parametrów komputera, nie stanowią podstaw do reklamacji produktu.
§ 14 ZASADY UŻYTKOWANIA GALERII PASIÓN
- Każdy Klient, który zakupił biżuterię PASIÓN, ma prawo do umieszczenia w dziale GALERIA - FOTO PASIÓN dowolnej ilości własnoręcznie wykonanych zdjęć przedstawiających biżuterię PASIÓN w dowolnej artystycznej aranżacji.
- Zdjęcia przedstawiające biżuterię innych marek nie będą publikowane.
- Użytkownicy, którzy publikują zdjęcia oświadczają, iż zdjęcia są ich własnością i tym samym nie naruszają żadnych praw osób trzecich, w tym praw autorskich, poprzez ich publikację.
- Użytkownicy, którzy publikują zdjęcia oświadczają, iż wszystkie osoby przedstawione na zdjęciach wyrażają zgodę na publikację tychże zdjęć w Galerii PASIÓN.
- PASIÓN nie ponosi odpowiedzialności za oświadczenia Użytkowników niezgodne z prawdą, które mogłyby skutkować naruszeniem czyichś praw.
- Instrukcja zamieszczenia zdjęć w GALERII - FOTO PASIÓN znajduje się w dziale TWOJE ZDJĘCIE ON-LINE.
- Użytkownicy dodają swoje zdjęcia poprzez panel w Moim Koncie/Moja Galeria.
- Pojedyncze zdjęcie nie może ważyć więcej niż 2 MB.
- Optymalna wielkość przesyłanych zdjęć to 640x480 pikseli. Jeśli zdjęcie będzie większe, system automatycznie zmniejszy jego rozmiar, lecz jego załadowanie do systemu może trwać o wiele dłużej.
- Zdjęcia należy opatrzyć krótkim tekstem opisowym w języku polskim lub angielskim zawierającym max 200 znaków.
- Zdjęcia o niskiej wartości artystycznej, niskiej jakości, niskiej rozdzielczości lub odbiegające konwencją od estetycznej formy serwisu PASIÓN - nie będą publikowane.
- Zdjęcia lub teksty przedstawiające obrazy lub treści prawnie zabronione, wulgarne, niemoralne, dwuznaczne, mogące obrażać czyjeś uczucia, wartości bądź kulturę - nie będą publikowane.
- Osoba, która poprzez publikację zdjęcia naruszy czyjekolwiek prawo autorskie lub inne, otrzyma zakaz prowadzenia FOTO PASIÓN.
- Jeśli opis do zdjęcia nie spełnia kryteriów długości (max 200 znaków), poprawności językowej (języka polskiego lub angielskiego), zawiera treści, słowa lub wyrażenia wulgarne lub mogące kogoś obrażać - nie może zostać opublikowany.
§ 15 ZASADY DAWANIA OPINII
- Każdy Klient, który zakupił biżuterię PASIÓN może ocenić ją publicznie poprzez panel w Moim Koncie/Moje Opinie.
- Klient ma możliwość wystawienia przy każdym zakupionym przez siebie produkcie oceny: pozytywnej, neutralnej lub negatywnej.
- Ocenie powinien towarzyszyć krótki komentarz (max 200 znaków) - opinia uzasadniająca ocenę Klienta.
- Ocena zakupionego produktu dotyczy: ogólnej satysfakcji z zakupionego produktu, estetyki projektu, jakości jego wykonania, a także jakości obsługi Klienta.
- Wydawane oceny powinny być szczere i obiektywne, jednakże jeśli Klient z jakichś powodów nie jest zadowolony z produktu lub obsługi - przed wystawieniem neutralnej lub negatywnej oceny proszony jest o skontaktowanie się w pierwszej kolejności z PASIÓN (eshop@pasion.com.pl). PASIÓN zależy na pełnej satysfakcji Klienta, dlatego zobowiązuje się do zadośćuczynienia wszystkim ewentualnie zaistniałym niedogodnościom i usterkom produktowym lub usługowym.
- Komentarze nie spełniające kryteriów długości (max 200 znaków), poprawności językowej (języka polskiego lub angielskiego), zawierające treści, słowa lub wyrażenia wulgarne, niekulturalne, dwuznaczne lub mogące kogoś obrażać - będą usuwane.
§ 16 OCHRONA DANYCH KLIENTA
- Składając zamówienie w sklepie internetowym PASIÓN lub dokonując rejestracji w serwisie PASIÓN Klient dobrowolnie wyraża zgodę na wykorzystywanie i przechowywanie swoich danych osobowych w celu realizacji umowy sprzedaży i kontaktów posprzedażowych. Dane te nie są udostępniane żadnym innym podmiotom czy osobom fizycznym i podlegają ochronie prawnej zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r., Dz.U. 2002.101.926).
- Każdy Klient ma prawo do wglądu, zmiany lub usunięcia swoich danych z bazy PASIÓN.
- Każdy Użytkownik może wyrazić zgodę na subskrypcję elektronicznego newslettera zawierającego informacje na temat oferty i wydarzeń z firmy PASIÓN oraz tę zgodę cofnąć.
§ 17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w siedzibie PASIÓN oraz w serwisie internetowym www.pasion.com.pl.
- PASIÓN ma prawo do zmiany części lub całości niniejszego Regulaminu, która każdorazowo obowiązuje od dnia jej ogłoszenia na stronie internetowej www.pasion.com.pl. Zawsze obowiązuje ta treść Regulaminu, która była zgodna z datą złożenia zamówienia przez Klienta.
- Sprawy nieregulowane niniejszym Regulaminem normowane są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa: kodeksem cywilnym, ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Ewentualne spory powstałe w czasie realizacji umowy sprzedaży będą między stronami rozwiązywane polubownie i tylko w ostateczności - rozstrzygane przez Sąd właściwy rzeczowo dla miejsca siedziby PASIÓN.
W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Wszystkie uwagi, sugestie i nieprawidłowości w działaniu serwisu bądź Regulaminu prosimy kierować na adres: eshop@pasion.com.pl