czas dostawy
Twoje zamówienie jest niezwłocznie przeze mnie realizowane po otrzymaniu od Ciebie zapłaty na konto bankowe. Zostaniesz poinformowana/-y o tym fakcie w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN. Jednakże, czas realizacji zamówienia różni się od czasu jego dostawy. Dowiedz się, jak przyspieszyć czas otrzymania zamówionej biżuterii.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie i liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie PASIÓN (tj. w dniu roboczym od pn. - pt., od 9 - 17.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli potwierdzenie płatności dotarło do mnie w dniu świątecznym lub po godz. 17.00 - czas realizacji liczony jest od pierwszego, najbliższego dnia roboczego.
- Czas realizacji jest to czas liczony w dniach roboczych potrzebny na fizyczne wykonanie produktu (jeśli nie jest on w pełni gotowy) lub przygotowanie go do wysyłki i jej nadanie/wysyłka.
- Jeśli złożyłaś/-eś zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji - zostaną one zrealizowane i wysłane według najdłuższego czasu realizacji, łącznie w jednej przesyłce.
Wskazówka: staraj się składać zamówienie od poniedziałku do środy, w ten sposób, otrzymasz ją w tym samym tygodniu, w którym ją zamówiłaś/-eś (jeśli nie jest to biżuteria na specjalne zamówienie).
CZAS DOSTAWY W POLSCE
- Dla bezpieczeństwa biżuterii zamówienia na terenie Polski wysyłam za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Czas dostawy przesyłki kurierskiej wynosi 1-2 dni robocze od dnia jej nadania, czyli jest to czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki do Twojego domu lub pracy.
- W warunkach optymalnych czas dostawy powinien trwać jedną dobę, czyli powinnaś/powinieneś otrzymać przesyłkę w następnym dniu roboczym po otrzymaniu maila o nadaniu przesyłki.
- Czas dostawy nie jest wliczony do terminu realizacji.
- O nadaniu przeze mnie przesyłki zostaniesz poinformowana/-y natychmiast w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN.
- Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po dniu jej nadania.
- Kurier doręcza przesyłkę w dniu roboczym tj. od pn. do pt. w godz. 9 -18.00. Jeżeli Kurier nie zastanie Cię pod adresem dostawy pozostawi awizo lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie (stąd konieczność podawania telefonu komórkowego w formularzu zamówienia) w celu ustalenia dostawy w innym dniu o konkretnej godzinie.
- PASIÓN nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy oraz nie może zagwarantować, iż nastąpi telefoniczny kontakt ze strony kuriera w momencie, gdy nie zastanie Ciebie pod wskazanym w formularzu adresem. Za umówienie się bezpośrednio z Klientem na konkretny dzień i godzinę odbioru przesyłki oraz ewentualne opóźnienia w jej doręczeniu odpowiedzialny jest kurier.
- Przy realizacji zamówień specjalnych PASIÓN zastrzega sobie możliwość opóźnienia w ich realizacji ze względu wydłużony czas dostawy kamieni lub innych materiałów, o czym klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
Wskazówka: zsumuj czas realizacji oraz czas dostawy zamówienia, a następnie w formularzu zamówienia podaj adres, pod którym będziesz dostępna/-y w dniu dostawy. Może to być Twój adres domowy lub adres Twojej pracy.
CZAS DOSTAWY ZAGRANICĄ
- Zamówienia z adresem odbiorcy poza granicami Polski mogą być wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej - priorytetową poleconą przesyłką.
- Czas dotarcia przesyłki do klienta waha się w zależności od kraju. W Europie - 3-7 dni roboczych, poza Europą - 10-15 dni roboczych.
§ 10 KOSZTY TRANSPORTU
- Koszty transportu przesyłki z zamówioną biżuterią PASIÓN na terenie Polski i poza granice Polski pokrywa Klient.
- Koszt transportu kurierskiego zamówionych produktów niezależnie od ich ilości na terenie Polski - wynosi 18 PLN brutto, poza granice Polski - 60 PLN brutto.
- Koszty transportu zamówionych produktów wysyłane zagranicę za pośrednictwem Poczty Polskiej wynoszą 25 PLN brutto.
- Koszty transportu za pośrednictwem paczkomatu InPost - 14 zł brutto.