naprawy
Sprawdź, w jakich przypadkach przysługuje Ci bezpłatny serwis gwarancyjny, a kiedy za naprawę biżuterii będziesz musiał/-a zapłacić.
BEZPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY
- Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym PASIÓN podlega 12-miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia produktu do Twoich rąk. Produkt, w którym podczas normalnego użytkowania, pojawiły się wady produkcyjne, podlega bezpłatnemu serwisowi gwarancyjnemu.
- Każdorazowo, gdy produkt nie jest zgodny z umową, nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, należy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub po odkryciu wady skontaktować się z PASIÓN wysyłając maila na adres eshop@pasion.com.pl z informacją na ten temat. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne nastąpi w ciągu 5 dni roboczych i będzie zawierać ofertę naprawy, wymiany lub zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów.
- Zwracaną biżuterię należy dostarczyć na koszt Klienta na adres siedziby PASIÓN z dopiskiem „REKLAMACJA". Przesyłka oraz reklamowana biżuteria muszą koniecznie spełniać wymagania opisane w pkt. 2, 5-11 § 12 (ZWROTY, WYMIANA lub ZMIANA ROZMIARU). Produkt podlegający serwisowi gwarancyjnemu zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt PASIÓN w ciągu 10 dni roboczych.
- W przypadku braku możliwości naprawy (np. brak kamieni, części lub elementów wymiennych), możesz wymienić dany produkt na inny w tej samej cenie lub po opłaceniu różnicy w cenie - na zupełnie inny produkt. Jeśli nie istnieje taka możliwość, otrzymasz zwrot kosztów poniesionych przy zakupie zwracanej biżuterii pomniejszony o koszt przesyłki kurierskiej.
ODPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY
- Uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, zdarzenia losowe, rozbicie kamieni lub pereł, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania) lub z powodu nieprzestrzegania 6 ZASAD PIELĘGNACJI BIŻUTERII PASIÓN (silne zabrudzenia, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji.
- Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.
Wykonaj Test Osobowości>