Pasión - strona główna
  • Biżuteria
  • Profile osobowości
  • Właściwości kamieni
  • Promocje
  • Club Pasión
  • Galeria
  • Idea Pasión
Moje Konto newsletter
Koszyk
0 PLN
Pasión > Obsługa Klienta > Serwis

Obsługa Klienta

  • Zakupy on-line
  • Regulamin
  • Czas Dostawy
  • Koszty Transportu
  • Formy Płatności
  • Serwis

Serwis

Sprawdź, w jakich przypadkach przysługuje Ci bezpłatny serwis gwarancyjny, a kiedy za naprawę biżuterii będziesz musiał/-a zapłacić.

BEZPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY

  • Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym PASIÓN podlega 12-miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia produktu do Twoich rąk. Produkt, w którym podczas normalnego użytkowania, pojawiły się wady produkcyjne, podlega bezpłatnemu serwisowi gwarancyjnemu. 
  • Każdorazowo, gdy produkt nie jest zgodny z umową, nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, należy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub po odkryciu wady skontaktować się z PASIÓN wysyłając maila na adres eshop@pasion.com.pl z informacją na ten temat. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne nastąpi w ciągu 5 dni roboczych i będzie zawierać ofertę naprawy, wymiany lub zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów. 
  • Zwracaną biżuterię należy dostarczyć na koszt Klienta na adres siedziby PASIÓN z dopiskiem „REKLAMACJA". Przesyłka oraz reklamowana biżuteria muszą koniecznie spełniać wymagania opisane w pkt. 2, 5-11 § 12 (ZWROTY, WYMIANA lub ZMIANA ROZMIARU). Do przesyłki należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu, opis wady uwzględniający datę wystąpienia wady, w formie pisemnej. Produkt podlegający serwisowi gwarancyjnemu zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt PASIÓN w ciągu 10 dni roboczych. 
  • W przypadku braku możliwości naprawy (np. brak kamieni, części lub elementów wymiennych), możesz wymienić dany produkt na inny w tej samej cenie lub po opłaceniu różnicy w cenie - na zupełnie inny produkt. Jeśli nie istnieje taka możliwość, otrzymasz zwrot kosztów poniesionych przy zakupie zwracanej biżuterii pomniejszony o koszt przesyłki kurierskiej.

ODPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY

  • Uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, zdarzenia losowe, rozbicie kamieni lub pereł, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania) lub z powodu nieprzestrzegania 6 ZASAD PIELĘGNACJI BIŻUTERII PASIÓN (silne zabrudzenia, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji.
  • Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.

Print Drukuj

Envelope Wyślij swoją opinię

Share Podziel się ze znajomymi

  • O Firmie

    • O Twórcy
    • Kontakt
    • Misja PASIÓN
  • Obsługa Klienta

    • Zakupy on-line
    • Regulamin
    • Czas Dostawy
    • Koszty Transportu
    • Formy Płatności
    • Serwis
  • Przewodnik

    • 6 Zasad Pielęgnacji Biżuterii
    • Tylko Kamienie Naturalne
    • Metale Szlachetne
    • Srebro
    • Złoto
    • Próby i Karaty
  • Świat Pasión

    • Wasze Opinie
    • Indywidualne Zamówienie
    • Zrób Prezent Bliskiej Osobie
    • Twoje Foto Pasión
    • Twoja Lista Marzeń
    • Wyślij Swoją Opinię
All rights reserved Pasion 2011
Design by LepsiStudio Created by Hello Web!
Odwiedź nasz profil na Facebook