Pasión - strona główna
  • Biżuteria
  • Profile osobowości
  • Właściwości kamieni
  • Promocje
  • Club Pasión
  • Galeria
  • Idea Pasión
Koszyk
0 PLN
Pasión > Obsługa Klienta > naprawy

Obsługa Klienta

  • zakupy on-line
  • regulamin
  • czas dostawy
  • koszt wysyłki
  • formy płatności
  • naprawy

naprawy

Sprawdź, w jakich przypadkach przysługuje Ci bezpłatny serwis gwarancyjny, a kiedy za naprawę biżuterii będziesz musiał/-a zapłacić.

BEZPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY

  • Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym PASIÓN podlega 12-miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia produktu do Twoich rąk. Produkt, w którym podczas normalnego użytkowania, pojawiły się wady produkcyjne, podlega bezpłatnemu serwisowi gwarancyjnemu. 
  • Każdorazowo, gdy produkt nie jest zgodny z umową, nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest wadliwy, należy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub po odkryciu wady skontaktować się z PASIÓN wysyłając maila na adres eshop@pasion.com.pl z informacją na ten temat. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne nastąpi w ciągu 5 dni roboczych i będzie zawierać ofertę naprawy, wymiany lub zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów. 
  • Zwracaną biżuterię należy dostarczyć na koszt Klienta na adres siedziby PASIÓN z dopiskiem „REKLAMACJA". Przesyłka oraz reklamowana biżuteria muszą koniecznie spełniać wymagania opisane w pkt. 2, 5-11 § 12 (ZWROTY, WYMIANA lub ZMIANA ROZMIARU). Produkt podlegający serwisowi gwarancyjnemu zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt PASIÓN w ciągu 10 dni roboczych. 
  • W przypadku braku możliwości naprawy (np. brak kamieni, części lub elementów wymiennych), możesz wymienić dany produkt na inny w tej samej cenie lub po opłaceniu różnicy w cenie - na zupełnie inny produkt. Jeśli nie istnieje taka możliwość, otrzymasz zwrot kosztów poniesionych przy zakupie zwracanej biżuterii pomniejszony o koszt przesyłki kurierskiej.

ODPŁATNY SERWIS GWARANCYJNY

  • Uszkodzenia bądź defekty wynikające z niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania (uszkodzenia mechaniczne, zdarzenia losowe, rozbicie kamieni lub pereł, zgniecenia, wygięcia oryginalnego kształtu, odkształcenia, zarysowania) lub z powodu nieprzestrzegania 6 ZASAD PIELĘGNACJI BIŻUTERII PASIÓN (silne zabrudzenia, porysowanie metali lub kamieni, czernienie metali, matowienie) nie mogą być podstawą serwisu gwarancyjnego lub reklamacji.
  • Usługi naprawcze takich uszkodzeń lub defektów estetycznych mogą zostać na życzenie Klienta wycenione, przedstawione do jego akceptacji i dopiero po jej otrzymaniu - zrealizowane w ramach odpłatnego serwisu.

Print Drukuj

Envelope Wyślij swoją opinię

Share Podziel się ze znajomymi

  • o firmie

    • o mnie
    • kontakt
    • misja
  • Obsługa Klienta

    • zakupy on-line
    • regulamin
    • czas dostawy
    • koszt wysyłki
    • formy płatności
    • naprawy
  • Przewodnik

    • pielęgnacja biżuterii
    • kamienie naturalne
    • metale szlachetne
    • srebro
    • złoto
    • próby i karaty
  • Świat Pasión

    • opinie
    • zamówienia indywidualne
    • prezent dla bliskiej osoby
    • twoja lista marzeń
All rights reserved Pasion 2011
Design by LepsiStudio Created by Hello Web!