Pasión - strona główna
  • Biżuteria
  • Profile osobowości
  • Właściwości kamieni
  • Promocje
  • Club Pasión
  • Galeria
  • Idea Pasión
Moje Konto newsletter
Koszyk
0 PLN
Pasión > Obsługa Klienta > Czas dostawy

Obsługa Klienta

  • Zakupy on-line
  • Regulamin
  • Bezpieczeństwo
  • Czas Dostawy
  • Koszty Transportu
  • Formy Płatności
  • Serwis
  • Przerwa świąteczna 11-31.12.2014
W1siziisijiwmtevmdmvmdmvmthfntdfmjbfnjg4x09cu0xvr0ffs0xjru5uqv82ndl4mtg5chguanbnil0swyjwiiwidgh1bwiilci2otr4mtg5iyjdxq?sha=d8dbd17dd65b0cf1

Czas Dostawy

Twoje zamówienie jest niezwłocznie przeze mnie realizowane po otrzymaniu od Ciebie zapłaty na konto bankowe. Zostaniesz poinformowana/-y o tym fakcie w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN. Jednakże, czas realizacji zamówienia różni się od czasu jego dostawy. Dowiedz się, jak przyspieszyć czas otrzymania zamówionej biżuterii.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  • Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie i liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie PASIÓN (tj. w dniu roboczym od pn. - pt., od 9 - 17.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeśli potwierdzenie płatności dotarło do mnie w dniu świątecznym lub po godz. 17.00 - czas realizacji liczony jest od pierwszego, najbliższego dnia roboczego.
  • Czas realizacji jest to czas liczony w dniach roboczych potrzebny na fizyczne wykonanie produktu (jeśli nie jest on w pełni gotowy) lub przygotowanie go do wysyłki i jej nadanie/wysyłka.
  • Jeśli złożyłaś/-eś zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji - zostaną one zrealizowane i wysłane według najdłuższego czasu realizacji, łącznie w jednej przesyłce.

Wskazówka: staraj się składać zamówienie od poniedziałku do środy, w ten sposób, otrzymasz ją w tym samym tygodniu, w którym ją zamówiłaś/-eś (jeśli nie jest to biżuteria na specjalne zamówienie).

CZAS DOSTAWY W POLSCE

  • Dla bezpieczeństwa biżuterii zamówienia na terenie Polski wysyłam za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Czas dostawy przesyłki kurierskiej wynosi 1-2 dni robocze od dnia jej nadania, czyli jest to czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki do Twojego domu lub pracy.
  • W warunkach optymalnych czas dostawy powinien trwać jedną dobę, czyli powinnaś/powinieneś otrzymać przesyłkę w następnym dniu roboczym po otrzymaniu maila o nadaniu przesyłki.
  • Czas dostawy nie jest wliczony do terminu realizacji.
  • O nadaniu przeze mnie przesyłki zostaniesz poinformowana/-y natychmiast w mailu wysyłanym automatycznie z systemu elektronicznego PASIÓN.
  • Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po dniu jej nadania.
  • Kurier doręcza przesyłkę w dniu roboczym tj. od pn. do pt. w godz. 9 -18.00. Jeżeli Kurier nie zastanie Cię pod adresem dostawy pozostawi awizo lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie (stąd konieczność podawania telefonu komórkowego w formularzu zamówienia) w celu ustalenia dostawy w innym dniu o konkretnej godzinie.
  • PASIÓN nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy oraz nie może zagwarantować, iż nastąpi telefoniczny kontakt ze strony kuriera w momencie, gdy nie zastanie Ciebie pod wskazanym w formularzu adresem. Za umówienie się bezpośrednio z Klientem na konkretny dzień i godzinę odbioru przesyłki oraz ewentualne opóźnienia w jej doręczeniu odpowiedzialny jest kurier.
  • Przy realizacji zamówień specjalnych PASIÓN zastrzega sobie możliwość opóźnienia w ich realizacji ze względu wydłużony czas dostawy kamieni lub innych materiałów, o czym klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

Wskazówka: zsumuj czas realizacji oraz czas dostawy zamówienia, a następnie w formularzu zamówienia podaj adres, pod którym będziesz dostępna/-y w dniu dostawy. Może to być Twój adres domowy lub adres Twojej pracy.

CZAS DOSTAWY ZAGRANICĄ

  • Zamówienia z adresem odbiorcy poza granicami Polski mogą być wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej - priorytetową poleconą przesyłką.
  • Czas dotarcia przesyłki do klienta waha się w zależności od kraju. W Europie - 2-5 dni roboczych, poza Eiuropą - 5-15 dni roboczych.

 

§ 10 KOSZTY TRANSPORTU

  1. Koszty transportu przesyłki z zamówioną biżuterią PASIÓN na terenie Polski i poza granice Polski pokrywa Klient.
  2. Koszt transportu kurierskiego zamówionych produktów niezależnie od ich ilości na terenie Polski - wynosi 20 PLN brutto, poza granice Polski - 60 PLN brutto.
  3. Koszty transportu zamówionych produktów wysyłane zagranicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej  wynoszą 25 PLN brutto.


 

 

Wykonaj Test Osobowości>

Print Drukuj

Envelope Wyślij swoją opinię

Share Podziel się ze znajomymi

  • O Firmie

    • O Twórcy
    • Kontakt
    • Misja PASIÓN
  • Obsługa Klienta

    • Zakupy on-line
    • Regulamin
    • Czas Dostawy
    • Koszty Transportu
    • Formy Płatności
    • Serwis
  • Przewodnik

    • 6 Zasad Pielęgnacji Biżuterii
    • Tylko Kamienie Naturalne
    • Metale Szlachetne
    • Srebro
    • Złoto
    • Próby i Karaty
  • Świat Pasión

    • Wasze Opinie
    • Indywidualne Zamówienie
    • Zrób Prezent Bliskiej Osobie
    • Twoje Foto Pasión
    • Twoja Lista Marzeń
    • Wyślij Swoją Opinię
All rights reserved Pasion 2011
Design by LepsiStudio Created by Hello Web!
Odwiedź nasz profil na Facebook